[Epitesz-barkacs] angolul hűtőborda

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 22., K, 15:06:22 CET

vajk fekete wrote:
> a magyarok...

> De van rövid zárt a hang szerintem, pl a what-ban is úgy ejtik.

Nemrég hallgatgattam egy angol nyelvlecke elejét, és ott is aszonták, hogy van
ilyen hang. Példákat is soroltak, és ezen a hanganyagon csupa angol nyelvű
mondja a szöveget. Kiderül olyankor, amikor a mondatban szerepel egy magyar név,
amit magyar ejt, tehát összevágták a hangot. :-)

Nem azért nem tudják kiejteni, mert a nevedben az a hosszúnak tűnik?

Van a hanganyagban amerikai kiejtésű rész is, ezt még én is észreveszem, hogy
más. Nem lehet, hogy az amcsiknál nincs ilyen hang?

(Én amúgy, ha lehetne válogatni, az amcsi angolt tanulnám meg szívesebben.
Nemtommér, az jobban tetszik. Akik meg tudnak angolul, azokat meg ettől töri ki
a frász, nem?)