[Epitesz-barkacs] angolul hűtőborda

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Feb. 22., K, 22:36:07 CET

2011.02.22. 22:26 keltezéssel, vajk fekete írta:
> kollegam meselte pont most, hogy a francia panzios tokre jol tudott
> angolul, mindent meg lehetett beszelni, addig a pontig, amig ki nem
> fizettek a szobat. attol a perctol kezdve nem tudott angolul, mind kerte
> hogy beszeljenek franciaul hozza, de ezt is franciaul.

En franciakkal legutoljara nagyon regen beszeltem, amikor meg az mti-ben
dolgoztam, es az epa francia technikusaival kellett beszelgetni. Amikor
ok hivtak minket valamiert, akkor tok szepen beszeltek, amikor meg mi
oket, akkor csak franciaul ertettek. Ugyanaz az ember!!! Es nem volt
ciki neki latszolag, tok komolyan nyomta :)