[Epitesz-barkacs] elemhelyettesito?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 23., Sze, 11:16:31 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> egy adott ketyereben példaképpen egy CR2032 -t kellene
> egy "elemhelyettesito" valamivel potolnom, aminél 2 szál dróttal
> tudnám kívülről belevezetni a delejt
>
> ha egy döglött CR2032-re ráforrasztanék  2 szál drótot,
> és kívülről ráereszteném a 3Voltot, és betenném az elemtartóba,
> akkor a ketyere elvileg már megkapná a 3Voltot,
> de az elem nem pukkadna fel?

Ha egy új elemet veszel, amit megmérsz, az asszem kicsivel még fölötte is van a
3V-nak. Szóval úgy járnék el, hogy vennék egy újat, és valami gyors módszerrel
erre forrasztanám vagy hegeszteném fel a 3 szál drótot, és akkora lenne a
beleküldött fesz, hogy az új elem még épp ne tudjon áramot adni. Szerintem 1
tizedvolttal vagy ilyesmivel nagyobbat is lehet oda küldeni.

Cserébe, ha mégsincs külső táp, az elemről fog menni a cucc. Ha ez ritka, akkor
örök élet.