[Epitesz-barkacs] robogó autó

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 23., Sze, 16:09:37 CET

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2011.02.23. 15:37:44 +1h-kor írta:

> Hát ezt a törvény részt is olvastram már, de még mindig nem derült ki belõle
>
> nekem a következõ:
>
> Ha én valakitõl veszek használt forgalomban itt magyarországon egy ilyet
> akkor milyen papaíokat kell, hogy kapjak az eladótól ?
>
> Kell-e valami átírás ?  kell-e valami súlyadó ?
>
> Be kell ezt jeleteni egyáltalán valahova ?
>
> Kell-e valami mûszaki szemlére vinni ? nem vizsgára...
>
> Mi a helyzet akkor, hogyha ez még ráadásul csak elektromos üzemû járgány ?
>
> A B kategória nem érdekes az van.
>
> köszi

a falu okmányirodájában ilyenek terjengenek

************************
Négykerekû segédmotoros kerékpárok forgalomba helyezése:

Az egyes közlekedési tárgyú törvények módosításáról szóló 2008. évi C. törvény
rendelkezései alapján: hatósági engedéllyel és jelzéssel kell ellátni a
négykerekû segédmotoros kerékpárokat (Quad, Mopedautó). A 2009. április 1-jét
megelõzõen használatba vett négykerekû segédmotoros kerékpárokra 2009. július
1-jétõl kell alkalmazni a rendelkezést.
A jármû hatósági engedéllyel és jelzéssel való ellátását 2009. április 1-jét
követõen az üzembentartónak kell kérnie. A forgalomba helyezés feltételei a
következõk:
- kötelezõ gépjármû-felelõsségbiztosítás;
- regisztrációs adó megfizetése;
- a forgalomba helyezést megelõzõ mûszaki megvizsgálás során kiállított
Mûszaki Adatlap;
- a tulajdonjog jogszerû megszerzését igazoló okirat;
- az igazolólap és a rendszámtábla igazgatási szolgáltatási díj megfizetése.

Elõzetes eredetiség-vizsgálat: csak a már forgalomba helyezett
segédmotoros-kerékpár tulajdonjog változásának bejegyzéséhez válik
szükségessé.

Vezethetõség:
Mopedautó: „B” kategóriás vezetõi engedély
Quad: Legalább„A1” vagy „B” kategóriás vezetõi engedély

A hatósági eljárás díjai:
- rendszámtábla: 3.500,- Ft
- igazolólap: 4.800,- Ft
- elõzetes eredetiség-vizsgálat díja: 14.000,- Ft.