[Epitesz-barkacs] lendkerekes tarolas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 25., P, 14:16:28 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ja, nem erre gondoltam, hanem a másikra, amiről most lejjebb írok
>
> ezen az első kerékre szerelt flex sarokkal pörgetett ékszíjhajtást
> láttam:
>  http://www.youtube.com/watch?v=dTbAHga9n14

Igen, ez már jobb holmi, nincs útban, és megmaradhat a lábhajtás.
A motor mérete is kb jó, nem kell nagyobb. Felágaskodni se fog, mert
elsőkerekes, illetve pont ezért jó lesz a visszatáplálás is, mert az első
kereket fékezheti.

Mindenképpen célszerű elektronikával ellátni, mert különben hol kipörög, hol meg
akkorát fékez, hogy át lehet bucskázni a kormányon. :-)