[Epitesz-barkacs] lendkerekes tarolas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 25., P, 15:12:06 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> és ha egy kerékpár utánfutó (két nyomon haladó egytengelyes)
> kerekét hajtanám meg motorosan ( mint egy kvadnál )
> és a kerékpárt tolná maga előtt?

Szerintem az még előbb fog taknyoláshoz vezetni. Talán meg se szokható. Én
rosszabbnak ítélem, mint azt a fajta biciklit, amit hátrafele kell pedálozni,
hogy előre haladjon. :-)

Az a baj az utánfutós tolásban, hogy óhatatlanul létrejön egy egész kis rossz
mozdulattól is egy eldöntő erő a bicikli és utánfutó összekötéi pontjánál.

Ha ráadásul egytengelyű (tehát mereven össze van kötve) a két utánfutó-kerék,
akkor elég gázos lesz vele befordulni, ha súly is van rajta.