[Epitesz-barkacs] kompresszios szelloztetes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 25., P, 21:21:25 CET

Balázs Bámer wrote:

> Semmi. Ezeken annyi huzat van, hogy bőven elegendő a légcsere, ha meg
> büdös van, kinyitod az ablakot. Sajnos még nekünk is van annyi rés
> mindenfele, hogy csukott ablakoknál nem alszik el a tűz a kályhában.

Szerintem ez nem elég jellemzőnek. A tűz akkor se aludna el, ha csak 16% lenne
az O2, és 2% a CO2. :-) Persze, ha ég a tűz a kályhában, az jelentős légcserét
ad, és ha nem lennének ezek az említett rések, nagy baj is lehetne.

Ma felfigyeltem rá, hogy az egyik szomszád hevesen fát vágott. Ezen a környéken
általános a gázfűtés, de jó drága lehet, ha erre fanyalodott a szomszéd. Nem
figyeltem meg, melyik az, de itt körbe csak 2 ház van hőszigetelve. Gondolom a
többiben van a gond.