[Epitesz-barkacs] kompresszios szelloztetes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 26., Szo, 00:51:28 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.02.25. 23:55:30 +1h-kor írta:

> Az nem jó, nem bírod ki a zajt. Minél nagyobb, és lassúbb fordulatút keress
> ebben a teljesítmény-tartományban. Hálózatit, aszinkron motorost, ne
> kommutátorost.

a szénszűrővel "keringtetett üzemmód" formájában találkoztam
--------------
"A páraelszívót lehetőleg szabadba kivezetett üzemmódba szerelje fel!
Amennyibenerre nincs lehetőség, úgy aktív szénszűrön keresztül, keringtetett
üzemmódban is,felszerelheti a készüléket. Ebben az esetben azonban a
készülék hatékonysága le-csökken. Az aktív szénszűrő szett külön vásárolható
kiegészítő"
HASZNÁLATI ÚTMUTATÓ A C 610 / C 620 TÍPUSÚ PÁRAELSZÍVÓKHOZ

ha ez így igaz, akkor akár a kintről beszivárgott szaganyagokat is
kiszűrhetné?

láttam ilyet a neten:

APELSON Aktívszénszűrő
990Ft/db és kör alakúnak látszott a képen