[Epitesz-barkacs] hidrofor tartaly

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 27., V, 08:43:28 CET

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2011.02.27. 07:12:22 +1h-kor írta:

> Rájöttem, nekem akkor lenne ez jó, ha meg lehetne csinálni
> peremes-csavaros fenekűre, mint a villanybojleré. Így nem fér bele az
> Mg anód. Meg lehet csinálni szerintetek megbízhatóan, hogy kivágom a
> fenekét lyukasra, és vastag PVC-ből feneket csinálok neki
> gumitömítéssel? Ez fölül lenne, ezen menne le a cső az aljára, hogy
> hidrofor lehessen - ez beragasztott PVC cső. Meg itt lógna bele az Mg
> anód. Így később is könnyű cserélni az anódot. 4 bart kell bírnia.

a tartályba belógó  "Magnézium anódra" leginkább a villanybojlerekbe
belógó fűtőbetétek miatt volt szükség (szerintem).

szerintem egyszerűbb lenne (  1-2 évvel ezelőtt már 18ezerért is lehetett)
egy hagyományos villanybojlert venni pl.
pl.
Stiebel Eltron Elnett ENSH 80 elektromos bojler
Űrtartalom : 80 liter   25.900 Ft -tól