[Epitesz-barkacs] lendkerekes tarolas

(G)feri mekk-elek at freeweb.hu
2011. Feb. 27., V, 11:25:43 CET

   Mágus!

2011. február 26., 20:55:18, írta:

> nekem ez a flexsarokátalakítós tetszik,

> http://www.youtube.com/watch?v=dTbAHga9n14

> csak a filmből azt nem tudtam kivenni, hogy az ékszíjtárcsa
> hogyan van ráerősítve a nagykerékre

Tényleg, nem is figyeltem, hogy  flex mechanikája az áttétel.
Épp  ki  akartam  dobni pár roncs flexemnek ezt a részét, akkor inkább
megtartom,  hátha  jó  lesz  valamire .  Mostanában  inkább csak  itthon
ténykedem, nekem is vannak megvalósítandó ötleteim :).
Sajnos   abban   nem   tudok  segíteni,  hogyan  van  az  ékszíjtárcsa
felszerelve,  de  mintha kissé szét lenne feszítve a villa, egy tárcsa
felszerelése  meg nem lehetett probléma. De aki profibb bicajos nálam,
biztosan tudna adni ötleteket.
--
Üdvözlettel,
 (G)feri