[Epitesz-barkacs] hidrofor - kompresszor

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Feb. 27., V, 15:52:00 CET

2011.02.27. 15:42 keltezéssel, Mágus Bérprogram Demo  írta:
> egy személyautó kerekét a semmiből 2barra 5perc alatt pöfögi fel,
> szóval nem túl gyorsan (pici a dugattyúja)
> DE
> akár 30bart is tudna, és a gázpalack is 25barra van hitelesítve,

Én gyáva vagyok, és láttam, hogy mit tud művelni egy terjeszkedni képes
anyag, ha kiszabadul (konkrétan 1l vizet melegítettünk egy
robbantókamrában 300 fokra nyomás alatt, majd kiengedtük a szelemet a
palackból :) Sajnos nem tudtunk robbanási végnyomást mérni, de
kiszámolható simán. A 200 kilós kamrafedőt, amit nem zártunk le, 15 cm-t
emelte meg. Még a hidrogén-levegő mix sem tudja ennyire megemelni, pedig
akkora a kamra, hogy én állva elférek benne.

> szóval ha reduktorod is van, bőven  8bar főlé is mehetsz:-)

Nem, nem akarok :)