[Epitesz-barkacs] Ventillator kerdes

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Feb. 28., H, 08:50:10 CET

foleg a lapatok alakjatol.

ha jol ertem, akkor neked egy max meter atmeroju "legifolyoso"ban kellene szelet
csinalni, tehat minimum 20-30km/h legsebesseget.

ilyesmi huzatot en csak benzines ventiktol lattam, amikkel tuzoltok
szelloztetnek, meg holegballonosok ballont fujnak a foldon.
a lapatja kb egy kisrepulo propeller alaku volt.

csovon semmikepp nem vezetnem a levegot, nagy a veszteseg. egy ilyen szabad
propeller viszont egy komolyan eletveszelyes cucc. a fent emlitett gepeken is
komoly kalitkak vannak rajta.

tesztnek kiprobalhatnal valahol egy lombfujot, az eleg koncentraltan fuj, es van
benne vagy 1kW motor. (de allati hangos)
masik vegletnek egy ilyen benzines kulteri ventit. ha sikerul beloni a ketto
koze valahova a teljesitmenyigenyt, akkor valami repulos manusszal konzultalva
valasztani egy propellert a szukseges teljesitmenyu villanymotorra, es epiteni
hozza ketrecet.

vajk