[Epitesz-barkacs] Ventillator kerdes

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Feb. 28., H, 08:57:36 CET

Szervusz Endre!

> tesztnek kiprobalhatnal valahol egy lombfujot, az eleg koncentraltan fuj, es
> van benne vagy 1kW motor. (de allati hangos)

Ez a pelyvát is csak egy méterről fújja ki a búzából, bár lehet, hogy
elég lesz. Másik ötletem a motoros háti permetező lenne, azon kalitka
is van és hozzáférhető. De beltérben benzines cuccot üzemeltetni még
csak a füst megjelenése (fotózás) miatt is kérdéses.

Ha csak egyszeri alkalomról van szó, PB hőlégfúvót bérelnék, valami
nagyot. Gáz nem kell bele, villanymotorral az is tudja tolni a
levegőt.

szia: Balázs