[Epitesz-barkacs] 24V 12Ah

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 28., H, 11:27:11 CET

vajk fekete wrote:
> viszont baromira nem erdemes. egyszeruen ket kisebb 12V akksit kell
> tenni a jarganyba, es sorbakotni. amennyivel olcsobb a levetett nagy
> 12V akksi, annal joval tobbe kerul egy ilyen inverter, meg anyagaron
> is.

Nem igazán így fest a dolog. Nem, mintha akarnék ilyet csinálni. (Nem inverter
lenne amúgy, csak egy fly-back konverter, tenyérnyi méretű cucc. Csináltam ár
ilyet, de kicsivel kisebb teljesítményűt.)

Az a probléma a két akkuban, hogy nagy sorozatban autók számára gyártanak. Nekem
nem sikerült találnom huszonamperórás 24V-osat, ami nem jelenti, hogy nincs is,
de gyanús, hogy ha van, az qrvadrága. Viszont egy legkisebb autóaksi, asszem
44Ah körüli lehet, az megfizethető árú.