[Epitesz-barkacs] 24V 12Ah

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 28., H, 14:15:17 CET

vajk fekete wrote:
> egyszer saccoltatsd meg az ismerosoddel hogy hany Ah-t hasznal az
> akksikbol. azt  hiszem toredeke fog a nevlegesnek kijonni.

Amióta megcsináltam a töltőjét hülyebiztosra (fordítva is rákötheti az aksira,
nem fog tönkremenni), azóta nem találkoztam vele. Azt se tudom, él-e még.
Remélem, azért igen.

Viszont a témával ráirányítottad a figyelmemet az autó aksijára. Az elődje úgy
fogyott el kapacilag, hogy észre se vettem. Lehet, hogy ezt, ami most van benne,
le kéne mérni, mit tud. Feltölteni, kisütni, megint feltölteni, és ezután
kisütve már mérni, hogy mi jön ki belőle.

Ugye az autó elektronikája nem felejt el semmit, ha kivenném mondjuk 2 napra az
aksit?

Persze belerakhatok egy másikat addig akár.