[Epitesz-barkacs] 24V 12Ah

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 28., H, 14:24:34 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.02.28. 11:50:12 +1h-kor írta:

> akkor úgy tűnik, mégis inkább az akkuvásárlás a nyerő. Mármint kész
> holmihoz.
> Ha nulláról kéne elektromos járgányt létrehozni, akkor az elektronika úgyis
> elkerülhetetlen.

elgondolkodtató szempontokat olvastam:
---------------------------
http://www.bojlizas.hu/forum/hozzaszolasok/23/honnan/201

Az indítóakkumulátor ideális esetben sosem merIl le teljesen, mert az autó
generátora menet közben tölti.
A munkaakkumulátor ellenben rendszeresen csutkára merIl, majd hirtelen és
sokáig agresszív töltoárammal tölti a napelemtábla, ha éppen ahhoz, vagyis
annak a feszIltségszabályzójához kapcsolják...

A lényege a két típus közti kIlönbségnek, hogy a csutkára merítés és töltés
periódusából a munkaakksi nagyságrendekkel többet kibír, mint egy
indítóakkumulátor.

Ha ugyanis valaki egy évben 2 x 2 hetet használja, akkor neki boven elég az
indítóakku, ami ráadásul árban fele - harmada, mint egy munkaakksi, míg ha
valaki minden hónapban egy hetet lenyom valahol, akkor neki a munkaakksi kell.

------------------------------
http://www.akkumulatoros.hu/munka-akku.html

Banner AGM horgász csónakmotor munka akkumulátor

Az autó akkumulátorokat magas indítóáram leadására, a meghajtó akkumulátorokat
folyamatos kisütéshez készítik

Kapacitásuk nagyságát 5 órás lemerítésnél - C5 kisütés, élettartamukat
ciklusszámban hasonlítják össze. A ciklus egy 80% lemerítést és az azt követő
újra feltöltést jelenti
---------------
http://www.akkumulatoros.hu/auto-akku.html

Banner gépjármű indító akkumulátor, autó akkumulátor

Az autó akkumulátorokat magas indítóáram leadására, a belsőégésű jármű motorok
automata indításához készítik

Kapacitásuk nagyságát 20 órás lemerítésnél - C20 - mért Ah amperórában az
indító képességüket -20°C hidegben mért állandó nagy áramterhelés mellett
hasonlítják össze.

A Diesel motoros járművek, agregátorok és munkagépek indítóáram igénye a
nagyobb kompresszió és izzítógyerta fogyasztás miatt magasabb mint azonos
benzin motornál
---------------
http://www.akkumulatoros.hu/teherauto-akku.html

Banner teherautó, autóbusz és munkagép akkumulátor

Ezeket az akkumulátorokat nagyon magas indítóáramok leadására, Diesel motorok
automata indítására készítik.

Kapacitásuk nagyságát 20 órás lemerítésnél - C20 - mért Ah amperórában az
indító képességüket -20°C hidegben mért állandó nagy áramterhelés mellett
hasonlítják össze.

A teher gépjárművek és munkagépek vibráció, rázkodás álló mechanikai kivitelt
igényelnek és villamos fogyasztás igényük is nagyobb, a munkahelyi lámpák, a
szellőztetés vagy az elektromos rakodó hátfal nagy áramfelvételével