[Epitesz-barkacs] 24V 12Ah

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 28., H, 15:33:02 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.02.28. 14:12:10 +1h-kor írta:

> Mert sportolni akar: a generátort biciklire szereli, és tekeri. :-)
> (Más kérdés, hogy ekkor nem fog kijönni belőle a büdös életben a 40A.)

------------
a nejem 60kilóját + a játékmotor 20kilóját egy 24V12Ah akkuval 250W mellett
Pestszentimre - Gyáli piac  oda-vissza  kibírja, de visszaúton már
emelkedőn kissé gyenge (pláne pedál nincs rajta, tehát rásegítőnek
nem használható)
( az én 120kilómmal a maradék energiát  500méteren megette )

szóval  első kanyarban így játékszernek tekintem
------------
nekem is  kell egy elektromos villanyos 300Wattos ( 300Wattig
kerékpár, nincs rendszáma, nem kell rá biztosítás, stb, stb)

ha egy  300Wattos motorra 120kilómmal ráülök, alattam csak odafelé
bírná ki a Gyáli piacig, vissza már nem nagyon
------------
ha Vecsésig el akarnék jutni (vagy budafokon a Camponáig) már kellene
egy kis rátöltés

kezdetben az otthon feltöltött  akksikkal elindulnánk, 1darabbal én
1darabbal a másik scooter, és a harmadik akku lenne a
másik scooter csereakksija

van egy kis benzinmotorom és  egy autógenerátorom
( ez időszakosan aggregátorként bepöffenthető:
ez adna a villanymotornak 300Wattot és a maradék rátölt az éppen
utántöltendő akksira  )

így már 2scooterrel is akár 200km is megtehető lenne ( pl. Bp-Szolnok-Bp )
a nyomorult 300Wattos határérték mellett már megszívatni sem tudnának,
de mégis "kibővít(het)enénk a hatótávolságot"