[Epitesz-barkacs] 24V 12Ah

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 28., H, 23:30:09 CET

Kormos Imre wrote:
> De ha ilyen egyszerű, akkor "mi kerül ezen a fotelon 7000Ft-ba".
>
> <http://www.evpermanent.com/hu/arlista.php>
>
> MC72-400 PWM vezérlő 72V / 400A, csak előremenet 249.875,- Ft

Szerintem ez csak azért tud ennyi lenni, mert sorozatban csinálhatják.

Ez amúgy nem egy kisteljesítményű jószág. Ha ez lenne egy trabiban, ez már
menne, mint a fene. Gondold el, hogy egy zsigulinak az egyenletes kb 80-nal való
menéséhez kb 8kW teljesítményre volt szüksége. A trabinak biztos kisebbre
valamivel. Ezzel a fenti teljesítménnyel a trabi tudna menni egyenletesek
vizszintes úton szélcsendben kb 140-150-nel. Nem mondom, hogy pillanatok alatt
érné el.

Az, ami olyan egyszerű, az a barkács megoldás, és rengeteg saját meló van benne.
Jópár tizesbe belekerülne az anyaga.