[Epitesz-barkacs] fozes: nagy hus egyben sutese

gyapo gyapo at freemail.hu
2011. Jan. 1., Szo, 11:06:29 CET

> Na eppen errol beszeltem!
> Miutan joanyam szetszedte a csulkot, es ugy sutotte meg,
> siman eleg volt neki 2 ora. Raadasul egyszerubb is szedni

Ez teljesen igaz, egesz csirke is masfel ora, vekonyra szeletelt
csikokban meg 5 perc a serpenyoben.
De teljesen mas az etel is. Hiaba van ugyanabbol a husbol, az egyben
sutott husok utolerhetetlen velejaroja a szaft. Ezert sutik ra a kerget,
ezert csomagoljak be stb. Hogy a vegen a mikor folvagod, akkor jojjon ki
belole a finom le.
Viszont a nagy darab hus nehezen melegszik at, ilyenkor a nagy hofok
kivul egett, belul nyers hust eredmenyez. Ezert kell az alacsony
homerseklet. Akkor meg jon a szaradas, a fene fogja 5 percenkent
locsolgatni, erre meg en se vagyok hajlando. Akkor jon a becsomagolas,
es maris a kiindulasnal vagyunk -> konfitalas.

Legyen egy kis ontopic is, hogyan is lenne celszeru ezt a 60-80 fokos
vizfurdot megcsinalni? Szerintem egy 12 V-os 20-50 W-os halogen izzo
pont jo lesz futesnek, szigetelt drotokkal. Valami keringeto megoldas,
kis modellmotor hosszu sza'ron egy csiga, es ugy belogatva mint a
motorcsonakokon.Mivel erzekeljem a hofokot es mivel kapcsolgassam az izzot?

Udv.: gyapo