[Epitesz-barkacs] fozes: nagy hus egyben sutese

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 1., Szo, 11:51:40 CET

(Mellesleg)

Ment itt a szpics a mindenféle zsíros húsfélékről, hát én ráfagytam.
Meg találtam enni egy szelet ilyet. Nem tudom, mi volt a baj, mennyiség nem
volt, de istentelenül rosszul lettem, a gyomrom helyén egy ólomgolyó
keletkezett. Lehet, hogy túlságosan rászoktattam a ződekre, nem vette a kanyart
a zsíros akármit beleküldvén.
Aztán lehet, hogy van valami bajom, ami még nem derült ki. Régen ilyesmiből
sokkal többet is megehettem probléma nélkül.
Még az éjféli pezsgős koccintás is kimaradt.

Karácsonykor is hasonlóan jártam, enni mertem a karácsonyi vacsorából, ami csak
halászlé meg 2 kis darab rántotthal volt nem emléxem, milyen körettel. Úgy
kibuktam ettől is, hogy még éjjel 3-kor is fel-le járkáltam.