[Epitesz-barkacs] CR2032

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Jan. 3., H, 22:04:02 CET

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2011.01.03. 20:30:35 +1h-kor írta:

> Valóban veszteség? Már működésképtelen a mérleg? Én amúgy egy
> bringalámpával szívtam meg így, az minden elemet két nap alatt
> leszopogatott. Az elődjében 3 évig ment két ceruzaelem.

-----------
http://ecx.images-amazon.com/images/I/51sjboGPA%2BL._SL500_AA300_.jpg
USA ADE Klara Electronic Bathroom Scale

ilyen üveglapos ketyere, de nincs rajta, hogy napi 2 x 5perc használat között
napi 23óra 50percig távolítsam el az elemeket :-(

állítólag " Automatically power off " , és tényleg kikapcsol az LCD

hibaüzi " Lo "   "lemerült az elem" :-(  és  " friss " elemet raktam bele
és frissen 3,33V-ot mértem , és " Lo "-nál mértem  2,93 -at
és most 3óra múlva már 2,99V-ig emelkedett

most előveszek egy másik elemet, ezen  is 3,33V -ot mértem,
5perc használat után ki fogom venni az elemet :-(