[Epitesz-barkacs] Padló, mennyezet + egyebek

Szaniszlo Zsolt szaniszlo.zsolt at gmail.com
2011. Jan. 4., K, 22:23:42 CET

Köszönöm.
A legvékonyabb (20 mm) masterclima lemez négyzetméterára ragasztóval
8000  Ft felett van. A két kisszobaplafon (ferde felületekkel együtt)
szigetelése csak anyagban cirka 160ezer, de mégegyszer: ez a
legvékonyabb lemez, a többi arányosan többe kerül.
A másik sem olcsóbb...

Kb. 20 nm felületről van szó, úgyhogy én szeretném a
nyolcadából-tizedéből megúszni, ha lehet :)

Zsolt