[Epitesz-barkacs] Padló, mennyezet + egyebek

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 5., Sze, 00:05:23 CET

Ha már pára.
Minap csináltam egy kísérletet. Elvittem a párátlanító ketyerét egy olyan házba,
aminek a fala nagyon erőteljes párapuffer hatású, mert meszelve van, és
alapvetően mészkőből van a fal. Kívülről meg hungarocellel van szigetelve.

Arra voltam kíváncsi, hogy mekkora a páratartalom, és arra számítottam, hogy
akármekkora is, ez a cucc nem fog tudni rajta számottevően változtatni, mert
majd azonnal pótolja a fal a létrehozott hiányt.

Hát nem így történt, a fal jó lassan pótol csak. Állandó üzemre kapcsoltam, és
valami 65 %-ról indult, és néhány óra alatt a kis környezetében lenyomta 40%-ra
a páratartalmat, összegyűjtött pár deci vizet, és kész. Lehet, hogy ha valami
ventillátorra a levegőt a meglehetősen telezsúfolt térben kavartam volna, akkor
más lett volna az eredmény, de arra nem volt mód.