[Epitesz-barkacs] Egy speci AKKU kerdes

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2011. Jan. 5., Sze, 13:33:45 CET

Szabo Endre írta 5 Jan 2011  12:51 levelében:
> Szal a Hitachihoz (dvf3) szeretnék pótakkut. Találtam is a vaterán
> elfogadható áron utángyártottat, de piszkál a dolog, hogy vannak régi
> gépekbÑl hulladék akkujaim, akkuházak (pl skill). A kérdésem: szerintetek
> lehetne barkácsolni hozzá házilag pótakkut?
Nem lítiumos véletlenül a kamera akkuja? A fúrógépeké többnyire nem
az.
Utána már "csak annyi kell, hogy méretben bele passzoljanak, meg
néhány "apróság".

Nekem is erősen bassza a csőrömet, hogy a karácsonyra kapott
fényképezőgéphez (Pana FZ100) tizensokezer egy akku :-(

Üdv

szepygab
http://jokaja.hu