[Epitesz-barkacs] vizhomerseklet merese

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 6., Cs, 00:19:11 CET

vajk fekete wrote:

> Ez egy to92 vagy hogy hivjak tokozasu ize, mint a bc182.
>
> Valakinek van erre bevalt modszere? Vagy tenyleg csak merulohuvellyel
> lehet normalisan merni?

Pedig egyszerű elvileg a feladat. Azt kell megoldanod, hogy a kis eszköz
hőmérséklete ne térhessen el a fűtéscsőétől, sőt, annak a felületi hőmérséklete
sem a benne áramló vízétől.

Vagyis, ha fogsz valami hungarocell tömböt, ami két félből áll, és elég hosszan
és elég vastagon be van csomagolva az adott csőszakasz, amihez akár ez a tömb
maga, vagy valami más hozzászorítja a kis tokot, meg még az elvezető huzalokat
is jókora darabon, hogy azok se vihessenek el hőt, akkor szerintem elenyésző
hőfokkülönbség lehet a kis eszköz és az ott áramló víz hőfoka között.

Ugyanez megy persze valami burkolt, szálas szigetelőanyaggal is, meg más habos
anyaggal is, ami van otthon, és esztétikailag elfogadhatónak találod.