[Epitesz-barkacs] vizhomerseklet merese

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 6., Cs, 12:06:08 CET

vajk fekete wrote:
> abbol a procipasztabol van olyan, ami kicsit ragaszto is?

Nem kell procipaszta. Ha simán odaragasztod bármivel, aztán az egészet
hőszigeteled, jó lesz.

Persze az alufólia se rossz, de azért nem olyan jó, mint valami hőszigetelő
anyag. Pl van nekem egy 200W-os wellerpákám, aminek a fűtőtest részét
alufóliával körbetekertem, hogy ott minél kevesebb hő menjen el, meg hogy ne
égessem meg magam véletlenül, de azért ez a rész is jó baromi meleg tud lenni,
szóval az nem jöhet szóba, hogy ott fogdossam.

De ha 1 centi keményebb kőzetgyapottal tekerném be, és azt alufóliával, akkor
már lehet, hogy fogdoshatnám is nyugodtan.