[Epitesz-barkacs] vizhomerseklet merese

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2011. Jan. 6., Cs, 12:15:51 CET

> abbol a procipasztabol van olyan, ami kicsit ragaszto is?

Szerintem nem a procipaszta a lényeg, minden relatív. Azt kell elérned, hogy
a cső és az érzékelő között sokkal kisebb legyen a hőellenállás, mint a
szenzor és a környezet között. Ezt el lehet úgy is érni, hogy csökkented a
cső és a szenzor között, de szerintem egyszerűbb a másikat növelni.
Gondolom, hogy a mérés sebessége nem különösebben fontos, legfeljebb fél
másodperccel lassabban fog beállni.

Procipaszta helyett szerintem jó oda a palmatex vagy szilikon is.

Palasik Sándor