[Epitesz-barkacs] faronk + tamasztolang

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Jan. 7., P, 11:40:55 CET

farönk, nagyobb görcsös facsomó, ami meghaladja egy
cserépkályhás vagy átlagos kandallós fadarab méretét
be tudok gyömöszölni
egy 35 x 35 cm ajtajú  és 37 x 37 x 95cm mély tűztérbe
( vízszintes, fekvő helyzet)
ami így talán a "Nagytűzterű kazánok" kategóriába tartozna

a " begerjesztéséhez " és farönkök " körbeégetéséhez "
valamilyen " háborús lángszóró " lenne a legjobb

első kanyarban egy PBgázos malacperzselő kategóriájúra
gondolok, de ez csak körlángos (?),
vagy valami "hosszú lángcsóvás" ketyerére gondolnék

tehát pl. egy malacperzselő fúvókával  1m-es egyenes
lángcsóvát kellene kilövelnem
esetleg (de nem mindenáron) E85 biobenzinnel kombinálva, bár
annak litere (kb  70dekája) most 255Ft, annak kWh adatát
még nem találtam meg a neten

PBgázra már viszont találtam
13,8 kWh/kg * 11,5 kg = 158,7kWh /palack lenne
-------------
súlyhiányos töltetű palackokra számolgatva
( a legkönnyebben elérhető nekem a Totálgáz )
ilyeneket mértem, a Flaga -t szerda reggel

Totálgáz
4485 Ft / 11,4 kg = 393,4 Ft/kg

LPG.hu és Flaga gáz
4290 Ft / 11,3 kg = 379,65 Ft/kg