[Epitesz-barkacs] erdei kobmeter

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Jan. 8., Szo, 13:38:01 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.01.08. 10:46:55 +1h-kor írta:

> [...]
> emilben említettél (vagy más?), abban az a fura, hogy akkor a fának is ilyen
> mértékben kéne változnia a fajsúlyának. Márpedig én már sokszor láttam
> folyón
> úszó fát, ami biztosan nem pár perccel előbb került oda, és mivel úszott,
> így a
> fajsúlya biztosan 1 alatti volt. Ha ennek 40%-a víz, akkor a száraz fának a
> fajsúlya 0,6 alatti lenne? Nincs kizárva, de marhára meglepne. Persze vannak
> biztos ilyen nagyon könnyű fák is, de egy szokványos tüzifafélénél ez nem

igen, én azt látom, hogy a 2 végletből gyököt lehetne vonni

> Látom amúgy, hogy itt sokkal megengedőbb vagy, mint a gáznál. Ott kibuksz 1%
> eltéréstől, itt meg akár jelentős, akár 10-szeres eltérést is bevállalsz.

bevallom, azért jött elő csak most ennek a boncolgatása, mert eddig
vagy 20év alatt alig jártam tüzelőkereskedőknél :-)

> Ha akárcsak 1 hétig
> Bp-en minden lakást fával-szénnel fűtenének, tán még a halálozási sebesség
> (fő/nap) is jelentősen megnőne, az emberek eltévednének, mert az utca
> túloldaláig se lehetne látni egyes helyeken. A műholdképek meg egy nagy
> füstpamacsot mutatnának házak-utcák helyett.

mutatták a hiradokban, hogy  Miskolcon szmogriado volt, ugatták a szénfűtést,
de a hiradofilmeken pedig csak gázkéményeket tudtak mutatni, de egy füstokádo
vegyestüzelésü kéményt sem tudtak  lencsevégre kapni :-) :-)
( de a hírcsinálok ezt észre sem vették, hogy a kéményből kilogo kromacel
csonkbol
gazfütesü feher vizgőz áramlik ki, szoval a bubanat higyjen el nekik bármit is
)