[Epitesz-barkacs] erdei kobmeter

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Jan. 8., Szo, 19:33:57 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.01.08. 14:48:48 +1h-kor írta:

> Meg a füstgázokból 2 hekto ecetet is tudtál kicsapatni. :-)
>
> Ez amúgy egy elég szerencsés szitu volt. Nem tudod ismételni? Persze lehet,
> rájöttek már, hogy ebből pénzt is lehet csinálni.

ez az eucsatlakozás előtti időben volt, azóta sokminden megváltoz(hat)ott,
de (a betegségem miatti megszakadás után) ezt újra fel kell derítenem

egy maszek tüzépesnél sok akáckéreg hullott le fűrészelésnél,
hasogatásnál, és egy tüzelési szezonra való ingyen kéreg után rájött,
hogy nem csak gyújtos gyanánt használom, hanem főfűtőanyagként :-)
(szóval ez a "hozzájutási"  ág így náluk megszünt )