[Epitesz-barkacs] erdei kobmeter

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Jan. 9., V, 15:41:56 CET

2011.01.09. 15:31 keltezéssel, jhidvegi írta:

> És a széljárás ezekhez képest milyen? Pont felőlük fúj az északnyugati
> szél?

Nem tudom honnan mi fúj, de például a múltkor anyósomék mellett
megvettek egy régi házat, lebontották, és ami fa meg éghető volt (régi
bútorok, tetőszerkezet, autógumik, stb) raktak egy kurva nagy máglyát és
meggyújtották. Anyósoméknál is lehetett érezni a hősugárzást, olyan
hevesen égett. Át is szóltam, hogy jószomszéd, azért ugye ez nem lesz
mindennapos... pedig fel is jelenthettem volna simán :)