[Epitesz-barkacs] kemeny szabvany update

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 10., H, 17:01:29 CET

Azért van egy lehetőség még családi házaknál:

Ha van a padlás, ahol el lehet helyezni egy kondenzációs kazánt, és ahhoz teljes
egészében hozzátartozik egy égéstermék elvezető, egyúttal frisslevegő bevezető
rendszer, akkor a kéményseprő is bekaphassa. Nem nyúlhat bele, ahogy a
gázkészülékbe sem. A szivattyú meg föntről is le tudja nyomni akár a pincéig is
a melegvizet.

Remélem, ez járható út lenne. Azt nem tudom, hogy kondenzációs kazánokat
forgalmaznak-e komplett füstgázelvezető-légbevezető rendszerrel, de remélem,
igen.

A közelben láttam olyan megoldást is, hogy semmi kémény nem megy ki a tetőn,
hanem a ház falán megy ki a cső, ott fel valameddig. Tisztára fémnek néz ki az
egész, és nem is hosszú. Gondolom ezt is teljesen békénhagyja a kéményserprő, és
tán még fizetni se kell nekik emiatt.