[Epitesz-barkacs] erdei kobmeter

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Jan. 10., H, 17:15:54 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.01.10. 12:21:30 +1h-kor írta:

> rossz-e. Ha az ember tömve van nyavajákkal, szar az életminősége, akkor nem
> olyan felemelő érzés sokáig élni, max a kíváncsiság hajt, hogy a dolgok,
> amik
> már nem igazán érintenek, hogy alakulnak. Ma már akárhol elérhető internet,

nyaktól fölfelé dől el, hogy akarsz-e élni, vagy sem.

ha élni akarsz, az orvostudomány és az orvosi akarat nélkül is sok esetben
életben maradsz,

ha  eldöntötted, hogy most "bevégeztetett" ( azaz feladod ), az orvos legjobb
akarata
ellenére is meghalsz (a szenvedéstörténet  zárószava volt ez a szó)

amikor 7 évvel ezelőtt egy félkóma után feléledve rájöttem, hogy a Földön
maradtam,
az asztalra csaptam, " na jóistenkém, akkor kérek még 50 évet! "