[Epitesz-barkacs] kemeny szabvany update

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 10., H, 18:50:44 CET

Hofferek Attila wrote:

> A mi kazánunk is a falon pufog ki, még csak nem is megy fel a cső
> semeddig sem. Van rajta egy ilyen rácsos alu doboz vagy sapkaféle és
> kész. Sztem az összes zárt égésterű kazán is így csinálja, kimegy
> valahova a koaxcső és kész, nem kell azt sehova sem vezetgetni.

Gondolom békén is hagynak miatta a kéményseprők.

Itt valszeg azért megy föl talán, ha 2m-t, mert lehet a közelben valami ablak.
(Majd megnézem.) Meg az se mindegy, hogy az a hely, ahol kimegy a falon, az
milyen magasan van. Ha túl alacsonyan, és közel a szomszéd telkéhez, annak lehet
ellene kifogása.