[Epitesz-barkacs] erdei kobmeter

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 10., H, 18:53:33 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> nyaktól fölfelé dől el, hogy akarsz-e élni, vagy sem.

Jól hangzik, meg igaz is, de nem erről volt szó.

> amikor 7 évvel ezelőtt egy félkóma után feléledve rájöttem, hogy a
> Földön maradtam,
> az asztalra csaptam, " na jóistenkém, akkor kérek még 50 évet! "

Akkor go.
Én úgy vagyok vele, hogy ha eljutok oda, hogy már minden perc egy merő
szenvedés, akkor nem biztos, hogy tovább fogom akarni csinálni. Egy sztrók nem
biztos, hogy ilyen. Abból ki is lehet lábalni. De ha pl az ember stabil
ágyhozkötötté válik, még a szart is más kell, hogy kitakarítsa, és tele
fájdalommal minden perc, vagy narkózis, azt a fene megette.