[Epitesz-barkacs] erdei kobmeter

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 10., H, 18:56:01 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> hogy kaptam-e, azt belülről kell megérezni :-)  és én úgy érzem :-)

Hát igen, az egy dolog. Azért amikor a múltkor a szomszéd öreg pappal
összetalálkoztam, és megkért, hogy kössem már be a cipőjét (épp hazafelé tartott
a sétából, én meg indultam), akkor utána megkértem, hogy hadd dugjam rá a
kisujjára a pulzoximétert. Meglepődtem, tökéletes paramétereket láttam. Pedig
valami 95 éves az öreg. Na de ő világéletében egészséges volt, és normál
testalkatú, nulla túlsúly, mozgékonyság... Ezt pedig sokunk elcseszi már fiatal
korában. Így meg nem lehet minőségi időskorra számítani.