[Epitesz-barkacs] ingatlan legifotos terkepeszet

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Jan. 12., Sze, 12:11:48 CET

> > gyermekkori emlékeim ....
>
> Nocsak, kecskei szarmazasu vagy?

közvetlenül nem ott születtem, de 120év távlatából
nagyszülős gyökerem van

> Kecskei vagyok, ha gondolod, a Vasar utca kornyeken lakik egy kedves
> ismerosom, lehet megvan a telefonszama is meg valahol, de masnem nevvel
> tudok segiteni. Ha nagyon nem talalsz semmit, hivd fel az onkormanyzatot :D

a név, utca alapján telefonkönyvben talán megtalálnám, Matáv időben
a 6060 irányítószámhoz 10ezer telefonszám volt

az önkorminál pontosabb infóm lesz, ha
volánbuszra ülök a
Tiszakécske - Kecskemét - Dabas - Budapest
útvonalon, és  14óra  kell és 120km oda-vissza :-)