[Epitesz-barkacs] berobbanos indesit ujabb fejlemenyek

Merlin Power pmerlin.ml at gmail.com
2011. Jan. 13., Cs, 09:57:38 CET

Sziasztok!

2011/1/13 Pataki István <pataki.istvan at freemail.hu>

> Ez más indesit terméknél is így van, úgyhogy ha időközben elmosódik azon a
> kicsiny ragasztott papírszalagon a kód és a hozzá kapott papírokon sincsen
> meg a másolata (vagy a papírok évek alatt elkeveredtek), akkor bizony az
> alkatrészkereskedők is csak széttárják a kezüket.
>
> Más (esetleg nem olasz) gyártók termékeivel is így van már?

Zanussinál is ugyanez működik.
Gond volt a főzőlappal, hívtam a szervizt, első kérdés: típusa?
Mivel már régen vettük, nem garanciális, papírok sehol, alábújni a 20 cm-es
fiókba meg nem volt kedvem :-), így a koreográfia a következő volt:
- szerelő kijön
- különböző jelek alapján megállapítja, mikor gyártották, milyen típus lehet
(persze, a hibát is behatárolta)
- aláírom az alkatrész megrendelőt meg a hibajavítás kérést
- pár nap múlva jön, hozza az alkatrészt és javít.

Üdv:
    Laci