[Epitesz-barkacs] buborek?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 14., P, 03:11:37 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> az oké, hogy "Ellenorizze a légmentes záródást szappanos víz
> segítségével."
>
> nehezen hozzáférhető helyre még kis ecsettel sem tudom a szappanos
> vizet eljuttatni, bejuttatni, stb
>
> pl PBgázpalack fejénél a zárócsavar gombja üreges, alulról felfelé
> hogyan?
>
> pl. hollandinál   alulról felfelé hogyan?

Ennek nagyon nemakarás-szaga van.

1. a gáz szagos, tehát ha valahol szökik, azt meg lehet érezni.
2. ha nehezen hozzáférhető helyre gázlángot irányítasz, és nagyon jön a gáz, be
fog gyulladni. Persze a nyomás alá helyezés után rögtön kell, nem félóra múlva,
amikor már sok gáz felgyűlt.
3. vannak szivárgás jelzésére kapható spray-k.