[Epitesz-barkacs] buborek?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Jan. 14., P, 14:34:51 CET

ugy mukodik pontosan hogy:

1. a lapnak van egy cime, amit fent latsz.
2. a lapon belul lehetnek cimkek amik egyes helyeket jelolnek.
3. ha a lap cimenek vegere teszel egy #-et, es utanna egy cimke nevet, akkor az
a cim ugy azt a konkret helyet jelenti a lapon. tehat egy ilyen #-es cimet
megnyitva arra a cimkere ugrik.

ergo ha Te tekertel a 45-odik termekig, akkor egyaltalan nem biztos hogy van
egyaltalan cimke benne, masreszt tuti nincs a cimkere hivatkozas fent a cimben.
azt a cimet ha elkuldod nekem, siman az elejen fog megnyilni a lap.

ha mondjuk volt egy search talalati lista az oldalon, aminek az elemei linkek a
termekekre, de nem minden termeknek van kulon oldala, akkor a lista elemei
lehetnek oldalon beluli ilyen #-es linkek. ha ilyenre kattintasz, feljon az
oldal a sok termekkel, odatekerve az adott termekhez. es ilyenkor felul is a
#-es link lesz, ergo azt a linket nekem elkuldve nekem is oda fog tekerni.

vajk