[Epitesz-barkacs] felszentelodott a Magusbarkacs :-)

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 16., V, 20:31:07 CET

Pataki István wrote:
> Sziasztok!
>
> Józsi, kérlek ne legyél ilyen szigorú! Az ember egy számára új
> (idegen) kütyühöz nem szívesen nyúl hozzá javításilag, amikor annak a
> kimenetele még teljesen bizonytalan.

Végülis igazad van, de ugye ha valaki tök nem akar szerelni, két lehetőség van:
- vagy megjavíttatja,
- vagy vesz újat.

Na most, ha valakinek kevés a pénze, de muszáj használnia a cuccot, nekiugrik,
ha van kis műszaki vénája, és megjavítja.

Azt látom, hogy a vele való foglalkozás szándéka megvolt, de a "szigorúságom"
oka az irány, amerre elindult a srác.

Most különösen ideges lettem a tv-ben nézve a 3 lány halálával összefüggő
riportot nézve. Hogy a jóbüdös.....be lehet egy valós, ismert problémának a
megoldásánál abba az irányba elindulni, hogy jogszabályokat próbálnak citálni,
mikor adta be a működési engedélyt, árult-e dohányárut... és hogy mostaztánmár,
dehétszentség, hogy ezt a szórakozóhelyet be fogják zárni, meg fogják találni
hozzá a megfelelő jogszabályt.

Hogy a büdös kurvaéletbe lehet ehhez így hozzáállni?

Szóval ilyesmi miatt vagyok mindig kissé ingerültebb, ha van egy probléma, amit
valaki akár okkal is a jogszabályok kurkászásával próbál megoldani.