[Epitesz-barkacs] felszentelodott a Magusbarkacs :-)

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2011. Jan. 16., V, 22:49:52 CET

Hi,

2011. január 16. 22.32.14 dátummal Mágus Bérprogram Demo az alábbiakat írta:
> 1,5éves korában, kb 500 - 800 belobbanás nélküli begyújtás után először
> a karácsonyi főzéskor és utána még egyszer fél óra múlva, amikor leszedtem
> a tetejét, hogy behatároljam a belobbanás helyét

  Csak azért kérdezem, mert én jártam már úgy, hogy nem ahhoz az gázégőhöz
tartottam a gyufát, mint amelyiknek a gombját nyomtam, és bizony az is
belobbant. :)

  Ha azóta folyamatosan csinálja, akkor szivárgásra gyanakodnék én is, ha egy-
két alkalommal csinálta, pláne egy karácsonyi vacsora körüli kapkodásban,
akkor viszont belefér a figyelmetlenség kategóriába.

  Azóta is használatban van, vagy nem meritek használni?
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor