[Epitesz-barkacs] 3 lany halala

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Jan. 16., V, 23:31:09 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.01.16. 22:34:42 +1h-kor írta:

> Megint a szabályok szerinti megközelítés.
>
> A probléma - szerintem - nem jogi, hanem építészeti. A tervező nem számított
> arra, hogy sok ember akar lezúdulni a lépcsőkön.

csinálok egy építési tervet, amiben a földszintről a tetőtérbe való feljutásra
tervezek egy lépcsőt is.

ha a saját házamban használatos lépcső 80centméteresnél keskenyebbre
(pl. csak 79cm) sikeredik, akkor használatbavételinél jogosan zavarnak el a
p..ba, mert felelős tervezőként és felelős építésvezetőként az OTÉK
253/1997. (XII. 20.) kormány rendelet  (az országos településrendezési és
építési követelményekről )  64 paragrafus
(6) bekezdés b) pontjának betartásának nem felel meg
és ennek hiányát  nem építési naplóztam....

tehát az építészeti probléma helyett a valóságban jogi probléma húzódik

tervezőként 198 szabályt  kell szintetizálnom úgy, hogy az építtető álmait
a 198 szabály betarthatósága mellett vessem papírra....

tehát vagy a "szakma szabályai szerint" kell (jogilag is) megoldanom, ha meg
tudatosan ki akarom kerülni, akkor a  szabályzatok között kell azt a rést
megtalálnom,
hogy ne tudjanak érte építési jogszabályokra hivatkozva  megkefélni