[Epitesz-barkacs] kulloskerek

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Jan. 17., H, 13:20:44 CET

köszi mindenkinek, át kell néznem ezt is

most az egyik javítós-szereldében elvileg beszerezhető,
ha megy úgyis alkatrészekért
egy hagyományos acélfelnis, újagyas gyári hátsókereket
5000Ft-ért küllőstől, gyárilag összeszereltet, kontrával
(csak a gumit kell rátenni) szóval ez lenne a következő
kiadás