[Epitesz-barkacs] kulloskerek

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 17., H, 20:22:58 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a mi öreg Campingünk küllőinek kb 95%-a  régi küllős, "mindössze" 2db
> szakadt el, de az ide tett 2 új vacak már újból elszakadt, és megint
> újabb 2vacak lesz benne, és tényleg rossz lenne egy vacakanyagú
> 5000Ft-osat venni

Nagyon nem vagyok otthon ennek a mechanikájában, de az a gyanúm, hogy egy ilyen
anyag legalább 100 kilót kibír gond nélkül.
Na most, ez valahogy úgy működik, ha jól sejtem, hogy ha minden küllő normálisan
meg van húzva, de messze nincs túlhúzva, akkor az a néhány, amelyik épp a talaj
felé áll kb, pont kisebb terhelést kap, az összes többi meg kb egyformát.

Nem tudom, hogy elvileg ennek az egyformának mekkorának kell lennie, de el tudom
képzelni, hogy a terhelés hatására megnőtt fesz kutyafüle ahhoz képest,
amekkorával elő vannak feszítve.

Szóval itt az előfeszítéssel lehet a gond, illetve annak a nemegyformaságával.