[Epitesz-barkacs] 3 lany halala

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 17., H, 20:32:21 CET

Pataki István wrote:

> Ez nemcsak nálunk van így. Ha régóta aszály van és pusztulnak az
> állatok/növények, akkor keresni kell egy szűz lányt, akinek a kitépett
> eleven szívét felmutatjuk az égnek (vagy valami másnak), előbb-utóbb
> csak el fog eredni az eső. Ugy-e milyen egyszerű a bizonyítás?

Azóta több hír jött, és úgy tűnik, hogy ez nem az a fajta eset, mint a MAL volt.
Itt tényleg elkövettek óriási hibákat, amiknek előzményei is voltak. Persze nem
gyilkossági szándékkal, de a gondatlan veszélyeztetés vagy efféle biztos meg fog
állni.

A királyi tv-ben (ha jól eméxem) megszólaltattak egy másik szórakozóhely-tulajt,
akit szintén megkerestek ilyen közönségszervezők vagy kik, és be akartak oda
zsúfolni szintén többezer ember, amikor neki csak 1000-ig van lehetősége.
Lepasszolta.

Ezek szerint ennek a helynek a tulaja nem tudott ellenállni az anyagi
csáberőnek.

Arról is szó volt, hogy van egy ügyes kiskapu: ha bejelenti, még az engedély
előtt joga lesz a rendezvényre, és aztán visszavonja az engedélykérelmet, majd
újra beadja máskor... ez egy ilyen nemzeti sport a műfajban. Ebben a hatóság és
a szabályok is ludasak.

Ami még szóba került, hogy az egész kócerájt alkalmassá lehet tenni jóval
nagyobb tömeg fogadására, mint amire van engedélye, de az 10millás nagyságrendű
költség, és úgy is csak 1000 körüli lesz a korlát.

Érdekes módon viszont ezúttal az ovi meglepően óvatosan fogalmazott, nem úgy,
mint a vörösiszap témában, ahol előre kijelentette, hogy ki a felelős. Itt most
kivizsgálásról beszélt, meg hogy tanulni kell az eseményekből. Csak lestem,
egyáltalán nem erre számítottam, amikor megláttam, hogy meg fogják szólaltatni.
Változnak az idők? :-)