[Epitesz-barkacs] 3 lany halala

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 17., H, 21:34:32 CET

Auth Gábor wrote:

>   Nem 300 embert engedélyeznek ekkora helyre, hanem különösebb
> engedély nélkül maximum 300 embert lehet szórakoztatni és azt is csak
> 22 óráig, érteni kell ezt úgy, hogy egy nagyobb haveri körben otthon
>   Ha 300 embernél több vendégre számít valaki, akkor ahhoz engedélyek
> kellenek, amihez kiszáll az ANTSZ a mosdók és/vagy a konyha-bárpult

Igen, írtam róla, hogy ha ráköltenek valahány tízmillát, akkor akár 1000-ig is
nőhet a létszám. Olyan helyen, ahol már több alkalommal tartottak 5ezer fős
bulit, csak azok nem jártak szerencsétlenséggel.

Nekem ez az 1000 kb olyan, mintha a csuklós buszra engedély nélkül felszállhatna
10 ember, engedéllyel meg 30, miközben napi gyakorlat szerint akár 150-200 ember
is felnyomaxik.

> miatt, a tűzoltóság és a katasztrófavédelem a tűzveszélyességet meg a
> menekülő útvonalakat és egyéb dolgokat megszakérteni... na, ez maradt
> el a WB esetén.

Igen, hallottam róla, és írtam is nemrég.

>   Jobban mondva nem maradt el, csak kihasználtak egy kiskaput --

De, elmaradt. Beszéltek a bővítésről az illetékes hatóságokkal, hogy miket kell
elkövetniük, hogy alkalmas legyen a hely sokkal nagyobb tömeg befogadására (1000
fő. :-) )

> gondolom valamelyik polgármester vagy képviselő lobbizott egy Lex
> Haver paragrafusért, ugyanis ha a szórakozóhely engedélyt kér, attól
> a perctől kezdve rendezhet milliós tömegnek is bármit, az
> engedélykérelmet pedig visszavonja, mielőtt betoppannának a fenti
> hatóságok... ezt lehet játszani hónapokon át, ha az ember visszavonja
> az engedélykérelmet és azzal a lendülettel beadja az ablakon a
> következőt, akkor jogilag gond nélkül szórakoztathat egy szűk lyukban
> ezreket.

Azért ez a volt skála metro épülete, és itt sokkal több ember volt áruház
korában is, mint amennyiről itt regélnek, mint lehetőség. Nem jártam ott azóta,
nem tudom, miket szereltek le. A tv-ben mutattak egy bejáratot, az még
véletlenül se hasonlít ahhoz, ahol régen be lehetett jutni az áruházba, inkább
annak egy árufeltöltő bejárata lehetett ez, ahol teherautók jártak be.