[Epitesz-barkacs] kulloskerek

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Jan. 17., H, 21:50:20 CET

vajk fekete wrote:
> jaja. amugy amikor egy 15kg bringa + 115kg bringas + cucc leugrik
> vele a 20cm padkarol, akkor van ott terheles rendesen.

Jó, de lehet tudni, hogy mekkora per küllő? Mert ezesetben is tuti nem az éppen
alul lévők vannak terhelve, hanem az összes többi.

Majd elfilózok egy olyan feltételezéssel, hogy a felni csak a küllők között
merev, minden küllőnél csuklós. :-) Nekem az a gyanúm, hogy valami olyasmivé
konvertálható a feladat, mintha belül nyomás lenne egy tartályban.