[Epitesz-barkacs] kulloskerek

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Jan. 18., K, 00:09:55 CET

vajk fekete  <halaloszto at yahoo.co.uk> 2011.01.17. 20:47:06-kor írta:

> jaja. amugy amikor egy 15kg bringa + 115kg bringas + cucc leugrik vele a
> 20cm
> padkarol, akkor van ott terheles rendesen.

a mai világban kapható vackok 110kg összterhelésre méretezettek

pl.
Birdy magyar nyelvű használati utasítás - HASZNÁLATI ÚTMUTATÓ
Terhelhetőség. A Birdy-t maximum 1,95 m magas – ez a láb hosszától függ –
emberekre tervezték és maximum. 110 kg-os terhelésre (kerékpáros és az összes
tehát az én 120kilóm "garanciavesztést" jelentene az első perctől,
ha vennék egy mai olcsó ketyerét