[Epitesz-barkacs] kulloskerek

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Jan. 18., K, 11:45:11 CET

pedig de. egyszeruen fel van teve ket muanyag lap vagy folia a kullokre.

a stdandard kerekben 36 vagy 32 kullo van. aztan vannak speci kerekek, amikben
joval kevesebb, 20, meg asszem 12-es is van.

elsokerekben esetleg szokas a radialis fuzes, tehat nincs keresztezes, a kullok
sugariranyuak. nem egeszen ertem mire jo, de klafan nez ki.

szoval csak az a lenyeg, hogy tomor kerek max valami felnistol mindenestol
muanyag cucc letezhet (kevlar, karbon), de nem terjedt el egyaltalan, szeritnem
allatira nem birna az utest.

vajk